قیمت لبنیات ثابت می ماند اگر خوراک دام با نرخ مناسب تامین گردد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رئیس اتحادیه لبنیات سنتی تهران گفت: اگر خوراک دام به موقع و با قیمت مناسب عرضه گردد قابلیت آن را داریم که تا 15 سال، قیمت لبنیات را ثابت نگه داریم.

قیمت لبنیات ثابت می ماند اگر خوراک دام با نرخ مناسب تامین گردد

علی رجبی، رئیس اتحادیه لبنیات سنتی تهران با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ارائه وام و تسهیلات به تولیدکنندگان، توضیح داد: اگر این اقدام واقعاً انجام گردد راهگشا بوده و می تواند منجر به تنظیم بازار لبنیات گردد.

رئیس اتحادیه لبنیات سنتی تهران ادامه داد: قیمت 90 درصد از محصولات لبنی ثابت است، اما دو شرکت در روزهای اخیر قیمت محصولات خود را افزایش داده و بابت این اقدام تذکر دریافت کردند.

وی اضافه نمود: معاون اول رئیس جمهور چند روز پیش گفته بود که ارائه تسهیلات به دامداران و تولیدکنندگان صنایع لبنی از جمله سیاست های دولت برای تنظیم بازار شیر است. باید با برگزاری جلسات فوری در هفته آینده راهکارهای کوتاه مدت جلوگیری از افزایش قیمت شیر آنالیز گردد.

رجبی اضافه نمود: مشکل اصلی صنعت لبنیات، خوراک دام است که هم کمیاب است و هم قیمت بسیار بالایی دارد، اگر خوراک دام به موقع و با قیمت مناسب عرضه گردد قابلیت آن را داریم که تا 15 سال، قیمت لبنیات را ثابت نگه داریم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1070

به "قیمت لبنیات ثابت می ماند اگر خوراک دام با نرخ مناسب تامین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت لبنیات ثابت می ماند اگر خوراک دام با نرخ مناسب تامین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید