بازسازی آپارتمان: مجوز بازسازی 10 واحد مسکونی و مدرسه روستای ساروخان جوانرود صادر شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از موافقت شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با بازسازی 10 واحد مسکونی و مدرسه تخریب شده روستای ساروخان شهرستان جوانرود در اثر زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان 96 اطلاع داد.

بازسازی آپارتمان: مجوز بازسازی 10 واحد مسکونی و مدرسه روستای ساروخان جوانرود صادر شد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرنگاران کرمانشاه- آرش لهونی گفت: در بازدیدی که از روستای ساروخان انجام گرفت، یکی از مطالباتی که از سوی مردم این روستا مطرح شد موافقت با بازسازی مدرسه روستا و 10 واحد مسکونی خسارت دیده است که به دلیل پروژه سد ساروخان تا به امروز مجوز بازسازی آن ها صادر نشده است.

با درخواست و پیگیری هایی که از شرکت آب منطقه ای استان انجام شد خوشبختانه مجوز بازسازی این واحد ها صادر شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه نیز گفت: طبق اعلام شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، اهداف سد ساروخان با احداث سد نوئل در شهرستان جوانرود تامین خواهد بود و بر این اساس تا معین تکلیف مطالعات سد نوئل، مطالعه و اجرای سد ساروخان به حالت تعلیق درآمده است.

محمودرضا شهلایی گفت: از آنجا که براساس مطالعات اولیه، روستای ساروخان در دریاچه سد ساروخان واقع شده و تا زمان تکمیل مطالعات سد نوئل، امکان موافقت با مجوز ساخت و ساز واحد های مسکونی و مدرسه نو برای این شرکت مقدور نیست، با توجه به زمان بر بودن فرایند مطالعات این سد ها و درخواست اهالی منطقه و در صورت موافقت سایر نهاد ها و ارگان ها، بازسازی این واحد ها از نظر شرکت آب منطقه ای استان بلامانع است.

ط.پ

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1334

به "بازسازی آپارتمان: مجوز بازسازی 10 واحد مسکونی و مدرسه روستای ساروخان جوانرود صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: مجوز بازسازی 10 واحد مسکونی و مدرسه روستای ساروخان جوانرود صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید