ناوگان حمل و نقل قرچک نوسازی می گردد، واگذاری عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن شهرستان به شهرداری

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار قرچک گفت: با اعتباری که دولت به شهرداری ها داده است توانستیم چهار دستگاه از اتوبوس های فوق فرسوده شهر را بازسازی کنیم.

ناوگان حمل و نقل قرچک نوسازی می گردد، واگذاری عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن شهرستان به شهرداری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دو منطقه فردیس قرچک و شهرک پوئینک در اولویت کاری شهرداری واقع شده است چرا که به دلیل نبود سرانه های عمومی شهرداری نمی توانست خدماتی مناسب در شأن مردم آن محله داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر در شهرک فردیس سرای محله افتتاح شده و سالن ورزشی چند منظوره نیز پیشرفت 20 درصدی و نیز سرای محله و فرهنگسرای بزرگ شهر نیز در محله پوئینک احداث و در نهایت در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار قرچک گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم شهرستان قرچک، نبود ایستگاه راه آهن در شهر قرچک بود که در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار تهران در قرچک برگزار گردید، ساخت ایستگاه راه آهن قرچک به شهرداری واگذار و مطالعات اولیه ساخت ایستگاه راه آهن آغاز شد و به زودی تجهیز و به بهره برداری می رسد.

خرمی شریف با اشاره به ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: دولت در شش ماه گذشته اعتباری را به شهرداری ها اختصاص داد که شهرستان قرچک هم از این موضوع مستثنی نبود توانستیم چهار دستگاه از اتوبوس های فوق فرسوده شهر را بازسازی کنیم و به زودی فعالیت شان را آغاز خواهند کرد.

وی توضیح داد: برای بازسازی و بازسازی این چهار دستگاه ناوگان حمل و نقل 700 میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار قرچک افزود: داشتن سینما یکی از مطالبات اصلی شهر قرچک بود که امید است در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به بعضی نیازهای شهرستان اعلام کرد: کمربندی شمالی قرچک کمربندی مهمی است که سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا را به هم متصل می نماید که گره بزرگی از ترافیک دشت ورامین را مرتفع خواهد نمود.

خرمی شریف گفت: یکی دیگر از مطالبات اصلی مردم شهرستان قرچک بحث ایجاد آرامستان بود که این مهم در زمینی به مساحت 150 هکتار در دستور کار نهاده شد که 40 هکتار آن در مرحله اول به بهره برداری می رسد.

وی افزود: طرح تفصیلی شهر قرچک در سال 1401 مورد بازنگری برای پنج سال آینده قرار می گیرد و ممیزی املاک قرچک در حال اجرا است و بعد از فرایند دو ساله به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1226

به "ناوگان حمل و نقل قرچک نوسازی می گردد، واگذاری عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن شهرستان به شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان حمل و نقل قرچک نوسازی می گردد، واگذاری عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن شهرستان به شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید