نقش عجیب برای رئیس هیات یزد در سفر به جام جهانی

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رقابت های جام جهانی 2022 از 29 آبان ماه امسال در کشور قطر برگزار می گردد. فدراسیون جهانی فوتبال همانند ادوار گذشته از تیم های حاضر در این رقابت ها خواست تا امور فرهنگی و هنری مجاز خود برای پوشش رسمی آن ها در ملاقات هایی که برگزار می نمایند را ارائه نموده و با تأیید فیفا بتوانند از بسته های فرهنگی خود در این رقابت ورزشی بهره برداری نمایند.

نقش عجیب برای رئیس هیات یزد در سفر به جام جهانی

فدراسیون فوتبال ایران نیز پس از حضور مهدی تاج در رأس ریاست این مجموعه امور فرهنگی و هنری جاری را در نظر گرفت تا با تأیید فیفا هنگام برگزاری بازی های ایران در طول رقابت های جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گیرد.

بر طبل شادانه بکوب!

فدراسیون فوتبال ایران بر خلاف ادوار گذشته، به علت تغییرات مدیریتی فرصت لازم برای هرگونه تفاهم نامه با مرکز موسیقی ملی کشور را از دست داد تا نتواند سرود اختصاصی تازه برای تیم ملی ایران برای پخش هنگام برگزاری بازی های این تیم فراوری کند.

از این رو مهدی تاج پس از جلساتی که در کارگروه ویژه جام جهانی 2022 در فدراسیون فوتبال ایران برگزار گردید با معرفی سرود بر طبل شادانه بکوب با صدای زنده یاد مرحوم امید جعفری به عنوان آهنگ رسمی جهت پخش در این رقابت ها موافقت کرد که این موسیقی مورد تأیید فیفا نیز نهاده شد.

بعلاوه طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، قرار است در صورت زدن گل از سوی تیم ملی ایران در هر بازی، چند ثانیه از این سرود نیز بار دیگر پخش گردد تا فضای مهیجی را در بین هواداران ایجاد کند.

جلسات متوالی برای خدمات کامل تیم ملی ایران

حساسیت های کارلوس کی روش در فراهم سازی تجهیزات مورد احتیاج برای تیم ملی ایران باعث برگزاری جلسات متوالی تاج با مهدی محمدنبی، منصور قنبرزاده و تنی چند از اعضای هیأت رئیسه شد. در این نشست ها که مهدی خراطی مسئول اجرایی تیم ملی ایران نیز حضور داشت هماهنگی های لجستیکی برای هرگونه همکاری انجام شد. فدراسیون فوتبال برای تهیه غذا های ایرانی بازیکنان، با خود آشپز به قطر می برد و قرار است سالن های بدنسازی در محل استقرار تیم ملی نیز تمام و کمال در اختیار کاروان این تیم قرار بگیرد تا در هر زمان که کی روش معین کرد بتوانند از آن استفاده نمایند.

رئیس هیأت فوتبال لیدر تماشاگران می گردد

امیر فرشاد تفکری رئیس هیأت فوتبال استان یزد به عنوان رئیس کمیته مشوقین در جام جهانی قطر حاضر می گردد. او به عنوان لیدر اصلی برای هماهنگی شعار بین هواداران فوتبال حضور خواهد داشت و امور مربوط به هماهنگی بوقچی های تیم ملی را انجام می دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1455

به "نقش عجیب برای رئیس هیات یزد در سفر به جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش عجیب برای رئیس هیات یزد در سفر به جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید