وعده برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در محل جدید نمایشگاه

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران/اصفهان هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در حالی امروز گشایش یافت که وعده داده شد که نوزدهمین دوره این نمایشگاه در محل جدید پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان برگزار خواهد شد.

وعده برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در محل جدید نمایشگاه

در این نمایشگاه فراوریکنندگان و واردکنندگان سیستم های تهویه مطبوع و رادیاتورهای پانلی، تاسیسات صنعتی ساختمان، انواع تجهیزات ساختمان، دستگاه های تصفیه آب و پمپ های آب و لوله و اتصالات حضور دارند که توانمندی ها، محصولات، کالاها و خدمات خود را ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگاران، مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان عصر امروز (سه شنبه) در آیین گشایش هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه تاسیسات با پشتوانه قوی مشارکت کنندگان از ابتدای سال 80 در تقویم نمایشگاه های استان به طور مجزا کار خود را شروع و امروز یکی از نمایشگاه های شاخص اصفهان است.

عبدالمجید نایب زاده با اشاره به اینکه نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی جزو دومین نمایشگاه بزرگ صنعت در این رشته است، گفت: همزمان با این نمایشگاه هجدهمین نمایشگاه تهران در مهرماه نیز سابقه ای معادل اصفهان دارد و در قالب هجدهمین نمایشگاه برگزار شده بود.

وی اضافه نمود: نمایشگاه تاسیسات در اواسط دهه 80 با شروع مبحث بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی در ساختمان ها مورد توجه قرارگرفت و این مبحث نیز جزو زیرشاخه های اصلی این نمایشگاه است.

مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان تاکید نمود: چشم انداز این نمایشگاه با توجه به عنوان آن که جزو 20 نمایشگاه برتر استان شناخته شده و در زمره نمایشگاه هایی است که در تقویم پنج ساله استان دیده شده و این موضوع به سازمان توسعه تجارت نیز ابلاغ شده است.

وی گفت: در دی ماه سال 1399 نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان و همزمان با نمایشگاه آب و تاسیسات وابسته به عنوان مکمل این نمایشگاه، برگزار خواهد شد.

همچنین مجری برگزاری هجدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در این مراسم گفت: 95 شرکت از هشت استان در مساحت 9000 مترمربع با 35 درصد رشد از نظر تعداد و 52 درصد از نظر مساحت نسبت به سال گذشته در این نمایشگاه شرکت نموده اند.

علیرضا آموخته با بیان اینکه 48 درصد شرکت کنندگان از استان اصفهان و 30 درصد از تهران و دیگر استان های کشور هستند، اظهار کرد: یک شرکت از کشور چین به صورت مستقیم در نمایشگاه ثبت نام کرد، اما اگر فضای کشور مساعدتر بود کشورهای دیگر نیز در این نمایشگاه شرکت می کردند.

وی اضافه نمود: 55 درصد شرکت هایی که در این نمایشگاه هستند فراوری کننده و وارد کننده سیستم های تهویه مطبوع و رادیاتورهای پنلی، 16 درصد در بخش تاسیسات صنعتی ساختمان، 10 درصد فراوریکننده انواع تجهیزات ساختمان و بقیه نیز فراوریکننده لوله و اتصالات و موسسات و سازمان ها هستند.

وی گفت: 43 شرکت از 95 شرکت حاضر از فراوریکنندگان داخلی و 11شرکت به عنوان واردکننده و نمایندگی محصولات کشورهای خارجی همچون چین، ژاپن، اسپانیا، رومانی، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان و 12 شرکت وارد کننده و فراوریکننده هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 38

به "وعده برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در محل جدید نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در محل جدید نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید