کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی منتشر شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرگزاری خبرنگاران-آزمون سی و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی، پنجشنبه 30 دی 1400 برگزار می گردد و داوطلبان از امروز 28 دی می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آزمون کتبی سی و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته های مصوب به صورت تمام الکترونیک یا کاغذی صبح روز پنجشنبه 30 دی 1400 در مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی سطح شهر تهران برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون در روز های سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 دی 1400 به وسیله سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir قابل دریافت است.

فقط داوطلبانی که مدارک آن ها کامل است می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

نتیجه قطعی آنالیز متقاضیان سهمیه منطقه ها محروم و سهمیه رزمندگان و ایثارگران پس از تکمیل مدارک و اعمال نتایج استعلامات مربوطه در مراحل اجرایی بعد از آزمون به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی متعاقباً اعلام خواهد شد.

آزمون در 23 رشته فوق تخصصی برگزار می گردد و برای همه رشته های فوق تخصصی که دارای رفرنس مشابه هستند، (با توجه به رشته پیش احتیاج در هر گروه آموزشی) فقط یک دفترچه سوال به تفکیک گروه های آموزشی تهیه می گردد و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1366

به "کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید