کلنگ زنی احداث 2 هزار واحد مسکونی در شهر تازه گلبهار

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، عملیات کلنگ زنی احداث 2 هزار واحد مسکونی شهر تازه گلبهار استان خراسان رضوی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شروع شد.

کلنگ زنی احداث 2 هزار واحد مسکونی در شهر تازه گلبهار

در ادامه سفر سیدصولت مرتضوی به استان خراسان رضوی، طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، عملیات اجرایی ساخت 2 هزار واحدمسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گلبهار خراسان رضوی شروع شد.

محمدامین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در حاشیه آیین شروع عملیات اجرایی ساخت 2 هزار واحدمسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گلبهار خراسان رضوی اظهار کرد: 2 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به وسیله تعاونی ها و با همکاری و تسهیلات بانک توسعه تعاون در گلبهار ساخته می گردد.

وی از عزم جدی دولت مردمی سیزدهم برای ساخت مسکن کارگری در قالب نهضت ملی مسکن با همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع داد و توضیح داد: امیدواریم تعاونی ها بتوانند در کمترین زمان ممکن واحد های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در گلبهار را تحویل متقاضیان دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اعلام نمود: از چهار میلیون واحد مسکونی مطابق برنامه دولت سیزدهم برای ساخت مسکن، 10 درصد یعنی 400 هزار واحد مسکونی تا انتها دولت سیزدهم سهم خراسان رضوی است که بخشی از این طرح با تأمین زمین مسکونی و بعضی به صورت خودمسکونی اجرا می گردد.

شهر نو گلبهار در 35 کیلومتری شمال غربی کلانشهر مشهد واقع شده است که جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر را در برمی گیرد.

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1458

به "کلنگ زنی احداث 2 هزار واحد مسکونی در شهر تازه گلبهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی احداث 2 هزار واحد مسکونی در شهر تازه گلبهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید