گنجی: دلیل تاخیر در وام عتبات دانشجویی ، پیش بینی 400 میلیارد تومان برای وام های نیمسال دوم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم توضیحاتی را در مورد دلیل تاخیر در پرداخت وام عتبات دانشجویی ارائه داد.

گنجی: دلیل تاخیر در وام عتبات دانشجویی ، پیش بینی 400 میلیارد تومان برای وام های نیمسال دوم

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری هفته خوابگاه ها گفت: هفته خوابگاه ها از 24 تا 30 اردیبهشت در دانشگاه های کشور برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: برنامه ریزی ها در این خصوص انجام شده و دانشگاه ها مهلت دارند برنامه های خود را اعلام نمایند.

گنجی در مورد وام ویژه دکتری که ثبت نام آن شروع شده گفت: بر اساس مصوبه صندوق رفاه دانشجویان وام ویژه دکتری هر 6 ماه یکبار، هر ماه یک میلیون تومان به حساب دانشجویان واریز می گردد و برای نیمسال دوم مبلغ این وام ها تیرماه به دانشجویان داده خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: بودجه این وام ها از سوی سازمان برنامه بودجه تامین شده است و محدودیتی برای پرداخت این وام ها نداریم.

وی در مورد بودجه وام های نیمسال دوم گفت: حدودا 400 میلیارد تومان برای نیمسال دوم وام های دانشجویی در نظر گرفته شده است که تا به امروز بیش از 150 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

گنجی در مورد دلیل پرداخت نشدن وام عتبات دانشجویی و اعتراضات دانشجویان متقاضی گفت: این وام جدا از وام های دانشجویی است و باید صندوق رفاه تعهدات خود را مبنی بر پرداخت وام های اولویت دار انجام دهد، اما اگر نهاد رهبری در دانشگاه ها اسامی دانشجویان را تایید کند این وام ها نیز پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1372

به "گنجی: دلیل تاخیر در وام عتبات دانشجویی ، پیش بینی 400 میلیارد تومان برای وام های نیمسال دوم" امتیاز دهید

1 کاربر به "گنجی: دلیل تاخیر در وام عتبات دانشجویی ، پیش بینی 400 میلیارد تومان برای وام های نیمسال دوم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنجی: دلیل تاخیر در وام عتبات دانشجویی ، پیش بینی 400 میلیارد تومان برای وام های نیمسال دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید