20 دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکسمی فرایند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، 20 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس از 16 تا 20 آذر 1399 در کشور امارات دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

20 دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکسمی فرایند

چهلمین دوره از نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به جیتکس (GITEX) از تاریخ 16 تا 20 آذر 1399 در کشور امارات برگزار می شود.

در این دوره از نمایشگاه جیتکس، یک پاد در بخش future stars در اختیار طرح های ایرانی قرار خواهد گرفت تا شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های ایرانی بتوانند تولیدات خلاقانه خود را برای جذب سرمایه گذاران بین المللی به نمایش گذاشته و فرصت همکاری با دیگر استارت آپ های جهانی و شرکت های حاضر در نمایشگاه را به دست بیاورند.

تیم های منتخب ایرانی که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت های ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری و صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری راهی نمایشگاه فناوری دبی می شوند، پس از فراخوان و اعلام تمایل به حضور در این نمایشگاه و گذراندن دوره های توانمندسازی و همچنین طی چندین مرحله داوری تخصصی، در فهرست مسافران امسال نمایشگاه جیتکس 2020 دبی قرار گرفتند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 516

به "20 دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکسمی فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکسمی فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید