BMW برای مدل های آینده خود طراحی های تمیزتری را آماده می نماید

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رئیس طراحی برند آلمانی می گوید آنها صحبت ها را نادیده نمی گیرند.

BMW برای مدل های آینده خود طراحی های تمیزتری را آماده می نماید

تصمیمات طراحی BMW در چند سال گذشته بحث برانگیز بوده اند، با اینکه گاهی مدل های خودروساز آلمانی دارای جلو پنجره بزرگ و عناصر طراحی خاص هستند که به سلیقه همه نمی خورند.

اما این موضوع ممکن است به زودی تغییر کند، زیرا رئیس طراح برند، ادرین وان هویدونک، می گوید خودروهای آینده BMW چهره ای تمیزتر خواهند داشت و احتمالا جلو پنجره رادیاتوری که آزاردهنده نباشد.

وان هویدونک که قبلا تحت نظارت کریس بنگل - شخصیت دیگر بحث برانگیز در تاریخ BMW - کار می نموده است، در گفت وگو با TopGear می گوید که آنها صحبت ها را نادیده نمی گیرند.

اما با فروش قابل توجه - 2.1 میلیون در سطح دنیا برای برند به طور کل و 177000 برای BMW M به تنهایی در سال 2022 - به نظر می رسد بحث برانگیز بودن با مشتریان شرکت خوب جور درآمده است.

وان هویدونک می گوید: ما احساس می کنیم که در کار خود، باید عناصر تازه را به طراحی اضافه کنیم، ما نمی توانیم همان چیزهایی را که داریم تکرار کنیم. گاهی مجبور هستیم از روال خارج شده و چیزهای تازه انجام دهیم. علت این امر این است که ما هم مایل هستیم در 10 سال آینده پیروز باشیم.

او اضافه می نماید که تیم طراح دیدگاه واضح و روشن از آنچه که انجام میدهد دارد و اینطور نبود که به صورت تصادفی چیزی را آزمایش نموده باشند و پیش ببرید یا ببینید کجا به سطح کشیده شده است. این فرآیند خیلی قطعی است.

او در ادامه مى گوید: وقتی به جلو پنجره میرسید، رئیس طراح فکر می نماید که برند همه چیز را از عمودی، بسیار لاغر، تا پهن و بسیار پائین انجام داده است، پس در واقع می تواند هر چیزی را که از این به بعد بخواد انجام داد، چون دارای سابقه فروانى است که حمایتش کند. با این حال، طراحى تمیزترى مورد احتیاج است.

من فکر می کنم در آینده چیزی که مهم است این است که طراحی ما تمیزتر گردد. ما جلوپنجره را با توجه به نسبت کلی وسیله نقلیه یا با توجه به بیانی که می خواهیم به آن بدهیم طراحی خواهیم کرد.

منبع: فوت و فن / motor1.com
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1549

به "BMW برای مدل های آینده خود طراحی های تمیزتری را آماده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "BMW برای مدل های آینده خود طراحی های تمیزتری را آماده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید