اروپا دنبال مصالحه با آمریکا سر برجام، پیشنهاد تمدید محدود تحریم های تسلیحاتی

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، منابع آمریکایی گزارش داده اند کشورهای اروپایی قصد دارند با پیشنهاد تمدید محدود تحریم های تسلیحاتی علیه ایران به مصالحه ای با واشنگتن بر سر حفظ برجام برسند.

اروپا دنبال مصالحه با آمریکا سر برجام، پیشنهاد تمدید محدود تحریم های تسلیحاتی

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع خبری امروز چهارشنبه گزارش دادند دیپلمات های اروپایی در تلاشند با پیشنهاد دادن تمدید محدود تحریم های تسلیحاتی علیه ایران با مصالحه ای با آمریکا بر سر حفظ توافق هسته ای برجام برسند.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی که دقایقی پیش منتشر شد نوشت: همزمان با حرکت آمریکا و سایر قدرت های دنیای به سمت درگیری بر سر توافق هسته ای ایران، دیپلمات های اروپایی در تلاشند با طرح پیشنهاد تمدید محدود تحریم های تسلیحاتی علیه ایران به مصالحه ای در این خصوص دست پیدا نمایند.

در حالی که روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شده هدف این اقدام اتحادیه اروپا حفظ توافق هسته ای برجام است، منقضی شدن تحریم های تسلیحاتی علیه ایران یکی از مزایای اعطا شده به تهران ذیل مفاد همین توافق است.

جمهوری اسلامی ایران پیش از این تصریح نموده که توافق، تنها به معنی اجرای بعضی تکالیف از سوی ایران نیست و سایر طرف ها نیز باید به تعهداتشان پایبند باشند.

اخبار مهم ایران در دنیا:

منبع: خبرگزاری فارس

انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 360

به "اروپا دنبال مصالحه با آمریکا سر برجام، پیشنهاد تمدید محدود تحریم های تسلیحاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا دنبال مصالحه با آمریکا سر برجام، پیشنهاد تمدید محدود تحریم های تسلیحاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید