مبادلات تجاری ایران و یونان به 3 میلیارد یورو افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران: دبیرکل شورای مشترک ایران و یونان با بیان اینکه ظرف سه ماه آینده اتاق ایران و یونان تشکیل می گردد گفت: براساس هدف گذاری های صورت گرفته میزان تجارت ایران و یونان تا سه سال آینده به سه میلیارد یورو افزایش می یابد.

مبادلات تجاری ایران و یونان به 3 میلیارد یورو افزایش می یابد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

مجید موافق قدیری، در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرنگاران با اعلام این خبر اضافه نمود :بر اساس رایزنی که با اتاق بازرگانی اجرا شده است موافقت ضمنی ایجاد اتاق ایران و یونان گرفته شده است و به نظر می رسد که ظرف مدت سه ماه آینده به منظور گسترش روابط تجاری ایران و یونان این شورا به اتاق مشترک تبدیل گردد.

وی اعلام کرد: یونان در حال حاضر سومین شریک تجاری ایران در حوزه شینگن است که بر اساس هدف گذاری اجرا شده امیدواریم که میزان مبادلات دو کشور به سطح سه میلیارد یورو در 3 سال آینده برسد.

دبیرکل شورای مشترک ایران و یونان ادامه داد: یونان مشتری خوبی برای بازارمحصولات پتروشیمی، خشکبار و فرش ایران است، همچنین قابلیت واردات مواد معدنی و مصالح ساختمانی، زیتون، خدمات فنی مهندسی، آموزش و کشتی سازی وجود دارد.

وی گفت: این کشور قابلیت سرمایه گذاری در کشاورزی، گردشگری، ساختمان و هتل سازی را در کشور ما دارد که با برداشته شدن تحریم زمینه گسترش دوباره همکاری های دو کشور فراهم می گردد.

لازم به ذکر است که در شهریورماه امسال هیئت تجاری 70 نفره ای از ایران برای گسترش همکاری های تجاری به یونان می رود .این هیات تجاری در زمینه داروی انسانی فعالیت می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 210

به "مبادلات تجاری ایران و یونان به 3 میلیارد یورو افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبادلات تجاری ایران و یونان به 3 میلیارد یورو افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید