2 هزار و 700 میلیارد تومان از بهای گندم کشاورزان زنجانی پرداخت شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، افشارچی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 هزار و 700 میلیارد تومان از محل گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

2 هزار و 700 میلیارد تومان از بهای گندم کشاورزان زنجانی پرداخت شد

محسن افشارچی استاندار زنجان عصر دیروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان، گفت: در کشور و به تبع آن استان، حرکت های بزرگی رخ داده است و این موضوع در حوزه های مختلف از جمله تزریق اعتبارات از محل مالیات بر ارزش اضافه کرده به دهیاری ها و شهرداری ها تا ایجاد بازار های موازی برای کنترل تورم مشهود است.

او ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 هزار و 700 میلیارد تومان از محل گندم به کشاورزان پرداخت شده است که هزار و 400 میلیارد تومان آن متعلق به خدابنده بوده که از لحاظ شاخص توسعه یافتگی آخرین شهرستان استان به شمار می رود و این امر به معنی تحرک در ضریب جینی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته زنجان در ردیف دوم تورم کشور قرار داشت، اضافه کرد: شهریور سال جاری استان در این شاخص به رتبه بیست و یکم رسیده است.

افشارچی با اشاره به اینکه سال جاری شاهد تحول در روستا ها نیز بوده ایم، ادامه داد: در حوزه شهرداری ها نیز شاهد تحرکاتی هستیم که رضایت مردم را در پی داشته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در بحث الحاق زمین به محدوده شهر تکالیف دستگاه های ذی ربط در قانون معین شده است، گفت: در این خصوص باید حق و حقوق شهرداری ها نیز پرداخت گردد.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1449

به "2 هزار و 700 میلیارد تومان از بهای گندم کشاورزان زنجانی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار و 700 میلیارد تومان از بهای گندم کشاورزان زنجانی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید